De Vier Jaargetijden

Welkom bij afscheidslocatie De Vier Jaargetijden

Afscheidslocatie De Vier Jaargetijden is gevestigd op begraafplaats Zegestede in Roosendaal. Deze bijzondere afscheidslocatie staat geheel in het teken van uw persoonlijke wensen en kan gebruikt worden bij een crematie of een begrafenis voor een gezelschap tot maximaal 80 personen.

Het gehele gebouw staat, inclusief terras, in complete dagdelen (ochtend, middag en avond) tot uw beschikking. Het moment van de dag, bijpassende horeca en zelfs de indeling van de ruimtes, alles is in te vullen zoals u dat wilt. De inrichting van Afscheidslocatie De Vier Jaargetijden is sereen en warm. Er is aan alles gedacht om het voor u en uw gasten zo comfortabel mogelijk te maken, van akoestiek en klimaatbeheersing tot geurbeleving.

U kunt uw gasten bijvoorbeeld ontvangen met koffie en een zoete lekkernij of een hartig broodje om vervolgens, op het moment dat het u schikt, te beginnen met het afscheid. Na het afscheid kunt u rustig napraten onder het genot van een hapje en een drankje. U heeft de tijd en privacy om uw dierbare op uw eigen manier te herdenken. Zowel het team van medewerkers als het gehele gebouw staan daarvoor volledig tot uw beschikking, waarbij onze focus ligt op maximale service en gastvrijheid.

Er is voldoende parkeergelegenheid in de directe omgeving.

De Vier Jaargetijden

Sfeerimpressie

Klik op de afbeelding om deze vergroot weer te geven.

  • Geborgen opstelling

80 zitplaatsen

Faciliteiten
De inrichting van de aula kan op 3 manieren voor u klaargezet worden. Uiteraard zijn deze opstellingen slechts suggesties en zijn wensen leidend.

  • Indeling Traditioneel
    Bij de indeling Traditioneel staan de banken in de lengte van de aula in rijen opgesteld. De overledene krijgt een plaats voorin de aula naast het spreekgestoelte, het dichtst bij de openslaande deuren waar de overledene de aula door zal verlaten.
  • Indeling Vijverzicht
    De indeling Vijverzicht biedt zicht op de binnentuin en vijver. De banken staan in gebogen rijen in de breedte van de aula opgesteld.
  • Indeling Omarming
    De overledene krijgt een centrale plaats midden in de aula. Familie en genodigden kunnen rondom de overledene plaats nemen.

Bij iedere opstelling is rekening gehouden met de weergave van beelden en het optimaal ten gehore brengen van muziek.

Eten en Drinken

Bij de borrel streekgenoten

Muziek en Beeld

Hieronder tref je de informatie aan die je nodig hebt voor het aanleveren van jouw muziek en – of beeldmateriaal.

Kijk ook eens naar onze mogelijkheden voor het maken van een geluids- en / of beeldopname van het afscheid.

Uitzenden van de plechtigheid via internet

Het live uitzenden van het afscheid via internet stelt ook diegenen die niet bij het laatste afscheid aanwezig kunnen zijn, in staat dit toch mee te beleven. Familie of vrienden, bijvoorbeeld in het buitenland, kunnen het afscheid hierdoor op hetzelfde moment volgen.

Om een live verbinding tot stand te brengen, ontvang je een persoonlijke link. Deze kun je zelf aan de betreffende personen verspreiden.

Prijs €52,50

Opname van de plechtigheid

Je kunt een geluids- en/ of beeldopname van het afscheid laten maken. De aula is hiervoor uitgerust met een beeld- en geluidsregistratiesysteem van HD kwaliteit. Wij zetten de opname voor jou op een USB.

Je hebt de mogelijkheid om opnames te laten maken van het afscheid, zonder afnameverplichting. Je kunt tot 30 dagen na de plechtigheid de opname bestellen. Indien je geen opname wenst, wordt de registratie na deze periode verwijderd. Wanneer je vrijblijvend van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, dan dien je dit op het opdrachtformulier expliciet aan te geven.

De wet op de privacy staat ons alleen toe een opname te maken, wanneer hier expliciet toestemming voor is gegeven door de opdrachtgever. 

Prijs opname

HD-opname in wisselende stand
€ 85,00

Beeldmateriaal aanleveren

Het videosysteem wordt aangestuurd door Windows computers. Dit betekent dat, in principe, standaard afbeeldingen, presentaties en video’s afspeelbaar zijn. Voorbeelden van geaccepteerde bestanden zijn JPG, GIF, BMP, TIFF, PDF, PPT, PPTX, MPG en WMV bestanden.

Aanleveren beeld en geluid
Aanleveren kan via USB of via e-mail (WeTransfer) naar planning@scbzz.nlOm ons goed op jouw komst voor te bereiden, dienen wij 24 uur voor jouw komst over de bestanden te beschikken. Een duidelijke orde van dienst is hierbij noodzakelijk. Je kunt jouw PowerPoint presentatie via de uitvaartondernemer, of rechtstreeks via ons e-mailadres, kenbaar maken.

Voor het afgeven van  beeld- en videomateriaal kan je een telefonische afspraak maken via de afdeling planning, telefoonnummer 0164-745421

Muziek aanleveren

Aanleveren kan via USB of via e-mail (WeTransfer) naar planning@scbzz.nlOm ons goed op jouw komst voor te bereiden, dienen wij 24 uur voor je komst over de bestanden te beschikken. Een duidelijke orde van dienst is hierbij noodzakelijk.
Je kunt jouw muziekwensen via de uitvaartondernemer, of rechtstreeks via ons e-mailadres, kenbaar maken.

Voor het afgegeven van audio-, beeld- en videomateriaal kan je een telefonische afspraak maken via de
afdeling planning, telefoonnummer 0164-745421.

Live muziek

Natuurlijk kun je er ook voor kiezen om live muziek ten gehore te (laten) brengen. Elektrisch versterkte apparaten kunnen worden aangesloten op het muzieksysteem van SCB Zoom- en Zegestede en er is een losse microfoon. Het is verstandig om 24 uur vóór de plechtigheid aan te geven welke voorzieningen nodig worden geacht.

Muziekstuk

Muziekkeuze is zeer persoonlijk en kan geheel naar jouw wensen worden verzorgd. SCB Zoom- en Zegestede beschikt over een modern muzieksysteem met een uitgebreide en veelzijdige muziekcollectie. Hebben wij jouw gewenste nummer niet in ons bezit dan schaffen wij dit nummer voor jou aan.

Gedenkartikelen

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

Afscheidslocatie De Vier Jaargetijden

Praktische Zaken

Huisdieren en hulphonden

In onze crematoria zijn (hulp)honden ook van harte welkom. Indien de directe nabestaanden graag hun hond mee willen nemen naar de plechtigheid, is dit mogelijk. Wij zorgen ervoor dat ook voor hem of haar een ‘glaasje’ water gereed staat.

Is er een rolstoel aanwezig?

Op al onze vestigingen is een rolstoel aanwezig. Indien u hiervan gebruik wenst te maken dan graag vooraf de rolstoel reserveren.

Ringleiding

In al onze aula’s is er een ringleiding aanwezig.

Bloemen

Wilt u voor de dienst bloemen laten bezorgen dan kunt u dit o.a. bij een van de onderstaande bloemisten regelen.

Bloemisten Roosendaal >

Neemt u zelf bloemen mee naar de plechtigheid, dan vragen wij u vriendelijk deze minimaal 30 minuten voor aanvang van de plechtigheid af te geven bij de gastvrouw of de receptie.

 

Hotels

Wilt u in Roosendaal overnachten?

Ga naar Booking.com >

Veelgestelde vragen

Is de afscheidslocatie De Vier Jaargetijden bereikbaar met het openbaar vervoer?

Afscheidslocatie de Vier Jaargetijden is met het openbaar vervoer te bereiken.

Navigeer naar Afscheidslocatie De Vier Jaargetijden (via 9292.nl) >

Is er op de locatie een fietsenstalling aanwezig?

Onze locaties beschikken over een (overdekte) fietsenstalling.

Kan ik op de locatie gebruik maken van een verschoontafel voor baby’s?

Al onze locaties beschikken over een afgesloten ruimte waar u de baby kunt verschonen. U kunt hiernaar vragen bij onze medewerkers.

Zijn er op de locatie aangepaste toiletten voor minder valide?

Onze locaties beschikken over aangepaste toiletten voor minder valide.

Zijn er op de parkeerplaats laadpalen aanwezig?

Wij beschikken nog niet over laadpalen op onze parkeerplaatsen.

Zijn er voldoende parkeerplaatsen?

Al onze locaties beschikken over voldoende parkeerplaatsen. Op deze parkeerplaatsen kunt u gratis parkeren.

Zijn huisdieren welkom?

Indien de directe nabestaanden hun huisdier (en) mee willen nemen naar het afscheid, dan is dit, binnen grenzen der redelijkheid, mogelijk.

Wie is de aanvrager/opdrachtgever van de begravenis?

Degene die tijdens de regeling van de uitvaart het aanvraagformulier voor de crematie tekende is voor SCB Zoom- en Zegestede de opdrachtgever.

Is er een tijdsbestek waarin de begrafenis moet plaatsvinden?

De begrafenis mag niet eerder dan 36 uur en niet later dan 6 werkdagen na het overlijden plaatsvinden. Zo nodig kan via de Officier van Justitie toestemming gevraagd worden hiervan af te wijken. Bijvoorbeeld, omdat er nog iemand uit het buitenland over komt.

Hoe lang duurt een crematie?

Gemiddeld duurt een crematie ongeveer 90 minuten.

Is wierook bij het afscheid toegestaan?

Wierook is alleen toegestaan tijdens het laatste afscheid van die dag. De wens om hiervan gebruik te maken dient u bij het reserveren van het afscheid kenbaar te maken.

Zijn er naast koffie en cake nog andere cateringmogelijkheden?

SCB Zoom- en Zegestede beschikt over volledig ingerichte moderne keukens en biedt de mogelijkheid om bijvoorbeeld koffie/thee met cake, koekjes, bonbons of broodjes te gebruiken. Onze mogelijkheden reiken echter veel verder. De catering biedt een verscheidenheid aan consumpties, aan warme en koude hapjes en kan onder andere een complete koffietafel en een warm en koud buffet verzorgen. De Stichting biedt ook arrangementen aan. Bij de keuze voor een arrangement wordt, voor een vast bedrag per persoon, onbeperkt koffie, thee en water geschonken en, afhankelijk van het gekozen arrangement, broodjes of een assortiment van koeken en bonbons aangeboden. De Stichting heeft een cateringfolder opgesteld, waarin uitgebreide keuzemogelijkheden en de daarbij behorende tarieven vermeld staan.

Klik hier om de Eten en Drinken mogelijkheden te bekijken.

Is het toegestaan eigen consumpties mee te nemen om te nuttigen tijdens de condoleance?

Wegens de strenge HACCP normen en de daarmee gepaard gaande verantwoordelijkheden kan de Stichting helaas geen door de familie zelf meegebrachte consumpties serveren. De Stichting blijft verantwoordelijk voor de kwaliteit en hygiëne en kan deze verantwoordelijkheid niet dragen voor zelf meegebrachte consumpties. (HACCP is opgesteld door de voedsel- en warenautoriteit en is een methode die organisaties verplicht moeten toepassen om de veiligheid van voedselproducten te waarborgen).

Hoeveel tijd voor het afscheid dien ik de horeca wensen kenbaar te maken?

Het tijdig beschikken (48 uur voor uw komst) over uw horeca wensen, helpt ons enorm bij het treffen van de juiste voorbereidingen. Zo kunnen we tijdig onze bestellingen doen en de personeelsbezetting afstemmen op uw wensen en gezelschap.

Hoeveel tijd voor het afscheid dien ik de orde van dienst, de muziekkeuze, beeld- en of videomateriaal aan te leveren?

Om ons goed op uw komst voor te bereiden, dienen wij tenminste 24 uur voor uw komst over deze gegevens te beschikken. Indien het afscheid op maandag plaats vindt dan graag vrijdag uiterlijk voor 14.00 uur aanleveren.

Is het mogelijk een opname van het afscheid te maken zonder afname verplichting?

Ja dat kan. Wanneer u vrijblijvend van deze mogelijkheid gebruik wilt maken, dan dient u dit op het opdrachtformulier expliciet aan te geven. U kunt dan tot 30 dagen na het afscheid de opname bestellen. Indien u geen opname wenst, wordt de registratie na deze periode verwijderd. Wanneer er geen toestemming is gegeven voor het maken van een opname dan wordt deze niet gemaakt en kan deze dus ook niet op een later tijdstip worden besteld.

Wat gebeurt er met de bloemen na een begrafenis of crematie?

U kunt verschillende bestemmingen geven aan de bloemstukken. Deze kunt u direct op het graf leggen of mee naar huis nemen. Het is ook mogelijk de bloemstukken bij de rustplaats van een andere dierbare weg te leggen of ze te doneren aan een kerk. Wanneer u geen bestemming heeft voor de bloemen plaatsen wij deze of een speciaal daarvoor ingericht bloemenmonument.

Is het mogelijk mijn overleden dierbare te begeleiden naar de crematieruimte en eventueel ook bij de invoer aanwezig te zijn?
Het begeleiden van een overleden dierbare naar de crematieruimte is mogelijk.  De aanwezigheid van maximaal 10 personen is hierbij toegestaan. Wanneer nabestaanden tevens bij de daadwerkelijke invoer van de overledene aanwezig wensen te zijn, wordt het tijdstip van invoer bepaald door de Stichting.

Mag ik bij het invoeren van de kist in de oven aanwezig zijn?

Het is mogelijk om uw dierbare te begeleiden tot het laatste moment. Hier kunnen maximaal 10 personen bij aanwezig zijn. Wanneer u de wens heeft om mee te gaan naar de crematie ruimte dient u dit vooraf kenbaar te maken aan uw uitvaartondernemer of aan het crematorium.

Wordt iedere kist geaccepteerd?

De uitvaartkist moet voor crematie geschikt zijn.

Een volledige lijst van goedgekeurde kisten vindt u op de site van de LVC (www.lvc-online.nl/materialenlijst)

Aan welke afmetingen moet de kist voldoen zodat deze in de oven past?

De kist mag maximaal 105 cm breed, 68 cm hoog en 260 cm lang zijn dit is inclusief handvatten en deksel. Het gewicht van de kist met overledene tezamen mag maximaal 350 kg zijn. Bij aanmelding graag altijd vermelden indien het geen standaard kist betreft en/of dat het om een zwaar lichaam gaat.

Wordt een zelfgemaakte of versierde kist geaccepteerd?

Graag voorafgaand aan de komst naar het crematorium hierover overleg.

Is het mogelijk om zonder kist te cremeren/begraven?

De mogelijkheid bestaat een overledene op een zogenaamde plank, voorzien van een vlakke onderkant, met een opstaande rand, te cremeren/te begraven. Er mogen geen lichaamsdelen zichtbaar zijn. (lijkwade verplicht)

Wat mag er wel of juist niet meegegeven worden in de kist?

Er mag geen glas in of aan de kist zijn aangebracht. De bril dient (bij een crematie) van de overledene te zijn verwijderd. Er mogen geen mobiele telefoons, producten met een accu en andere schadelijke niet-lichaamseigen artikelen in de kist worden meegegeven. Urnen van overleden personen of huisdieren mogen ook niet in de kist. Losse bloemen of enkele tekeningen mogen wel met de overledene mee worden gegeven. Bij een crematie worden sierschroeven, handgrepen, zijstangen en dergelijke gerecycled. SCB Zoom- en Zegestede adviseert de kist te (laten) voorzien van beslag dat vanaf de buitenzijde van de kist eenvoudig te verwijderen is.

Mogen sieraden tijdens de crematie om blijven?
Wat er met de sieraden van uw dierbare gebeurt, is geheel uw eigen keuze. Misschien wilt u ze bewaren als waardevolle herinnering aan uw dierbare, of heeft de overledene bij leven aangegeven wat er met de sieraden gaat gebeuren. Wanneer de overleden nog sieraden draagt tijdens de crematie, kunnen deze niet meer geretourneerd worden. De edelmetaalresten die overblijven na de crematie worden centraal verzameld. De jaarlijkse opbrengst, wordt geschonken aan een goed doel. Alle crematoria die lid van de Landelijke Vereniging van Crematoria (LVC) zijn doen hieraan mee. Het Vaillantfonds selecteert jaarlijks één of meerdere goede doelen. SCB Zoom- en Zegestede is aangesloten bij het LVC.

Waarom moet een pacemaker bij een crematie worden verwijderd?

De pacemaker zou schade aan de oven kunnen veroorzaken omdat de batterijen kunnen exploderen.

Kies ik zelf hoe de urn/het monument eruit ziet?
Om te bepalen hoe de urn of het monument voor de urnentuin eruit gaat zien, is het altijd belangrijk dat u overlegt met het crematorium of de begraafplaats waar wordt bijgezet. De maten van de nissen in urnenmuren kunnen verschillen en ook zijn er regels voor maatvoering en soms uitvoering van monumenten.

Wanneer dient besloten te worden wat er met de as gaat gebeuren?

De asresten van een overledene worden door het crematorium geborgen in een urn. Deze urn dient, zoals vastgesteld in de Wet op de Lijkbezorging, voor de termijn van één maand in de algemene nis van het crematorium bewaard te blijven. Binnen deze termijn van vier weken na de crematiedatum ontvangt de opdrachtgever een informatiepakket aangaande de vele mogelijkheden op het gebied van de asbestemming. Met het informatiepakket beoogt de Stichting bij te dragen aan het kunnen maken van een weloverwogen asbestemmingskeuze door nabestaanden. De eerste zes maanden na de crematie kan de urn kosteloos in de algemene nis van het crematorium blijven staan. Wanneer uitgebreider en/of persoonlijk informatie ontvangen wenst te worden kan daarvoor, geheel vrijblijvend, een afspraak worden gemaakt met de afdeling asbestemming.

Wat gebeurt er met overgebleven metalen na de crematie?

Na een crematie blijven metalen achter. Dit kunnen schroeven zijn van de kist, edelmetalen of chirurgisch staal. Deze hoogwaardige metalen worden uit de as verwijderd en opgehaald door een gespecialiseerd bedrijf (OrthoMetals). De opbrengsten gaan naar het Dr. C.J. Vaillant Fonds, het Goede Doelen Fonds van de Landelijke Vereniging van Crematoria, dat hiermee goede doelen en initiatieven ondersteunt. Sinds 1997 heeft het fonds een groot aantal goede doelen ondersteund, waaronder het Koningin Wilhelminafonds, Stichting De Opkikker, Stichting Lieve Engeltjes, Stichting Onderzoek Stofwisselingsziekten, Nierstichting Nederland, KNGF Geleidehonden, Stichting Achter de Regenboog, Villa Pardoes, MS Research en verschillende hospices.

Kan ik u helpen?

Heeft u nog aanvullende vragen? Dan staan wij u graag te woord. U kunt ons van maandag tot en met vrijdag bereiken van 8.30 – 16.30 uur.

0164-745424
info@scbzz.nl

Facebook Afscheidslocatie de Vier Jaargetijden Feed